wtorek, 12 lipca 2016

Najskuteczniejsze tabletki odchudzanie

Producent zaleca przyjmowanie jeden kapsułki dwa razy dziennie (rano i wieczorem) – pozwoli to osiągnąć efekty podobne do stosowania diety redukcyjnej ograniczającej ilość spożywanych kalorii do 1000kcal. Należy jednocześnie zauważyć, że UltraSlim w porównaniu do innych kuracji odchudzających jest tańszy – dwumiesięczne stosowanie to koszt 169 złotych.

Co o preparacie sądzą natomiast osoby, które miały możliwość jego przetestowania na własnej skórze? Czy potwierdzają one skuteczność specyfiku, a może wręcz przeciwnie zaprzeczają jego działaniu?

Luncia89 (wizaz.pl/forum): „koleżanka mi poleciła – mówiła że działa. Ja zaczęłam stosować i po 3 tygodniach tym rzuciłam. Tzn nie żebym czuła się jakoś źle, ale nie było żadnych efektów. Zdziwiło mnie to bo koleżanka twierdziła, że nie musi nic robić, a i tak chudnie – może zależy od organizmu. No nie wiem... jaj osobiście nie polecam^^”

Oksana_nananana (vitalia.pl/forum): „Najgorszy specyfik na odchudzanie na jaki natrafiłam! Nie wiem jak to jest w ogóle możliwe, ale zamiast chudnąć... zaczęłam tyć!! 2 kilogramy w górę, chyba się załamie... ;( ;( ;( !!! Nie żebym się obżerała, jadłam normalnie, a waga do góry! 200 złotych za kurację dogrubiającą. DZIĘKI!!!! :///”

Lordi_mordi (forum.gazeta.pl): „Pisoczycie na ten UltraSlim i psioczycie... Według mnie nie jest najgorszy – cenowo OK, a efekt może nie powalający, ale u mnie te 1,5 kg spadło. Pytanie tylko czy to tabletki, czy regularne bieganie i siłownia? :P. No nie wiem mi na pewno nie zaszkodziło!”

http://biodyne.org | portal randkowy sympatia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz